انجام انواع مقالات دانشگاهی ارشد و دکتری

به جرئت می‌توان گفت که موسسه پایان نامه کار میتواند انواع مقالات دانشجویی و پژوهشی را با قیمتی کاملا مناسب و با کیفیت بالا در مقاطع مختلف تحصیلی برای شما انجام بدهد. مجموعه پایان نامه کار به عنوان یکی از بهترین موسسات برای تهیه و نگارش انواع مقالات داخلی و خارجی isi و پایان نامه ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری شناخته می‌شود.
شما می‌توانید از طریق مجموعه پایان نامه کار اقدام به تهیه و تدوین انواع مقالات علمی در حد استاندارد های بین المللی کنید! می توانید فرم زیر را پر کنید و یا از طریق شماره تماس های موسسه با ما در ارتباط باشید.

99

کیفیت خدمات

99

استفاده از محققین و پژوهشگران برتر

99

استفاده از رفرنس های متعدد

99

پشتیبانی و مشاوره 24/7

انجام مقاله
انجام مقاله

فرم درخواست انجام مقاله

_

با پر کردن فرم زیر درخواست خود را برای انجام مقاله ثبت نمایید. لطفا در تکمیل صحیح فرم همراه با توضیحات کامل ما را در انجام خدمات بهتر یاری فرمایید.

فرم زیر را تکمیل نمایید:

نوشتن و سفارش مقاله توسط موسسه پایان نامه کار

_

در دوران دانشجویی، از اصلی ترین و مهم ترین کارهایی که هر دانشجو باید انجام بدهد، تحقیق و نوشتن مقالات علمی است. از جمله مهم ترین مقالاتی که هر دانشجو باید در دوران تحصیل خود در دانشگاه بنویسد و به آن اهمیت بدهد، نوشتن و چاپ مقالات ISI است!
در واقع نگارش مقاله علمی در دوران دانشجویی علاوه بر اینکه، علم جدیدی را به جامعه اضافه می‌کند و مشکلات موجود را برطرف می‌کند، می‌تواند به شما کمک کند تا راحت تر به مقاطع بالاتر راه پیدا کنید و گاهی نیز ممکن است از طریق دانشگاه های مطرح و معتبر دنیا بورسیه بشوید!
همچنین نوشتن مقالات تحقیقی و علمی با کیفیت در دوران تحصیل در دانشگاه می‌تواند در تقویت رزومه شما برای کسب موفقیت در مصاحبه های استخدامی، تأثیر بسزایی داشته باشد. همچنین اگر قصد عضویت در هیئت علمی دانشگاه مدنظر خود را دارید، می‌توانید با نگارش مقالات علمی به خصوص ISI این روند را سریع تر کرده و راحت تر وارد هیئت علمی دانشگاه مدنظر خود بشوید.
البته باید اضافه کرد که پژوهش و نگارش مقالات علمی و ISI از آنجایی که توسط داوران و افراد متخصص مورد بررسی قرار گرفته می‌شوند، اصلا کار ساده ای نیست و نیاز دقت و تجربه زیادی دارد! از این رو مجموعه "پایان نامه کار" این کار را برای شما ساده کرده است و با بهره گیری از تیمی با تجربه، به شما کمک می‌کند تا بتوانید مقالات مورد نظر خود را به نحو احسن نگارش کنید!

  • ارتباط مداوم با دانشجو
  • پشتیبانی 24/7
  • مشاوره رایگان
  • پیشنهاد موضوع
  • همراهی تا روز دفاع
  • استفاده از محققین برتر
  • کیفیت بالای محتوا
  • ساختار استاندارد

سوالات متداول انجام مقاله isi ، دانشجویی و ...

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا با ما تماس بگیرید و یا در پیامرسانها سوال خود را مطرح نمایید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

آیا برای رشته من مقاله مورد نظرم را انجام می دهید؟

موسسه پایان نامه کار برای تمام رشته های مختلف دانشگاهی در تمام گرایش ها و زیر شاخه ها امور پایان نامه و پروپوزال و مقاله را انجام می دهد.

قیمت انجام مقاله در موسسه پایان نامه کار چقدر است؟

هزینه انجام مقاله به عواملی مانند:

  1. مقطع تحصیلی
  2. گرایش و رشته تحصیلی
  3. موضوع مقاله
  4. نرم افزارهای مورد نیاز برای انجام مقاله
  5. نوع تحلیل در مقاله
  6. میزان رفرنس ها و تاریخچه موضوع مقاله
  7. دانشگاه محل تحصیل شما
  8. و.... بستگی دارد
مشاوره رایگان برای انجام پایان نامه، پروپوزال و مقاله موسسه پایان نامه کار به چه صورت است؟

شما با شماره گیری تلفن و یا موبایل موسسه به کارشناسان ما متصل شده و درخواست خود را شرح داده و سپس کارشناسان ما به موضوع شما رسیدگی کرده و نکات لازم را خدمت شما تشریح می نمایند. همچنین می توانید با تکمیل فرم، درخواست خود را برای مشاوره رایگان ثبت نمایید.

پشتیبانی خدمات و سرویس های شما به چه صورت می باشد؟

تیم ما از ابتدای در دست گرفتن پروژه شما، با شما در ارتباط بوده و شما می توانید در هر وقت از شبانه روز پیام خود را به محقق پروژه خود منتقل کنید و با ایشان در ارتباط باشید. ما از ابتدای کار تا روز دفاع با شماییم و در طول این مدت نکات و آموزش های زیادی را نیز به شما انتقال خواهیم داد.

در مورد پروژه خود (پایان نامه، پروپوزال و...) سوال دارم، چطور باید اینها را بپرسم؟

شما می توانید از طریق شماره تلفن همراه 09194382052 و یا از طریق یپام رسانهای ما در واتساپ، تلگرام، ایتا و روبیکا در هر زمان از شبانه روز سوال خود را مطرح نمایید.

نگارش انواع مقالات دانشجویی در موسسه پایان نامه کار

به طور کلی مقالات دوران دانشجویی در موضوعات و دسته بندی های مختلف قابل تقسیم بندی هستند که هر کدام از این مقالات اصول و روش های خاص خود را برای جمع آوری اطلاعات و نگارش دارند. از این رو هر دانشجو برای اینکه بتواند به مقاطع بعدی تحصیل خود راحت تر و بهتر راه پیدا کرده باید اقدام به تولید و نگارش مقالات علمی کند.

از انواع مقالات دانشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

1-انجام مقالات دانشجویی

در دوران تحصیل در دانشگاه به خصوص در ترم های اول، دانشجویان دعوت به نگارش مقالات علمی مختلف بشوند! معمولا این نوع مقالات از جامعه آماری پایین برخوردار هستند و نیازی نیست که دانشجویان زمان زیادی را صرف جمع آوری اطلاعات برای نگارش این مقالات بکنند.

هدف اصلی این نوع مقالات نیز این است که دانشجویان یک مشکل یا دغدغه اصلی محل زندگی خود را پیدا کرده و سعی کنند با جمع آورده داده به طور اصولی و درست، اقدام به ارائه فرضیه های مختلف و راهکار های موثر برای رفع این مشکلات بکنند.

البته باید گفت که در صورت نگارش صحیح و اصولی مقالات در دوران دانشجویی، ممکن این مقالات به صورت کشوری مورد تأیید قرار گرفته و در در تقویت رزومه دانشجویان تأثیر مثبتی داشته باشند. از این رو اگر قصد نگارش و تولید مقاله علمی در دوران دانشجویی هستید، موسسه پایان نامه کار می‌تواند در این کار به شما کمک کند.

2- انجام مقاله ISI

در سال 1960 موسسه ISI توسط فردی به نام یوجین گارفیلد فعالیت خود را آغاز کرد. هدف اصلی این موسسه این است که با استفاده از با تجربه ترین اساتید دانشگاه های مطرح دنیا، امتیاز مقالات علمی در انواع مجلات را تعیین کند تا متخصصین و محققان بتوانند برای پیشرفت در عرصه علم و اهداف علمی، بیشتر تلاش کرده تا بتواند نمرات بالاتری از مقالات علمی پژوهشی خود به دست بیاورند.

در واقع موسسه ISI در رشد و پیشرفت علم نقش مهم ایفا کرده است تا جایی که همه محققین در تلاش هستند تا برای کسب نمرات و رتبه های بهتر توسط این موسسه، مقالات علمی و پژوهشی خود را به بهترین شکل ممکن نوشته و نگارش کنند!

البته ارزیابی هایی که موسسه ISI بر روی مقالات مختلف انجام میدهد، بر اساس استاندارد های جهانی است و هرساله حدود 2000 مجله مورد بررسی این موسسه قرار می‌گیرند که از این بین فقط 10 درصد از آن‌ها موفق به ورود به بانک اطلاعاتی می‌شوند!

همچنین این موسسه هر ساله با انتشار سندی از مجلات علمی، تمامی مجلات علمی که مورد تأیید این موسسه قرار گرفته با امتیازاتی که به دست آورده‌اند را مشخص می‌کنند. از این رو ممکن است مجله ای که در یک سال مورد تأیید این موسسه قرار داشته، در سال بعد به دلیل کاهش رتبه خود، توسط این موسسه تأیید نشود!

همچنین روش های نگارش مختلفی برای مقالات ISI وجود دارند و نمی‌توان اصولی خاص و ثابت را برای نگارش مقالات ISI مشخص کرد. اما به صورت کلی نوشتن مقالات ISI از آنجایی که مطابق استاندارد های جهانی هستند، نیازمند به دقت زیادی است و از این رو باید توسط یک فرد با تجربه نوشته بشود!

موسسه پایان نامه کار می‌تواند در زمینه نوشتن مقالات ISI با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت، به شما کمک کند!

خدمات کامل ما

_

3- انجام مقالات کنفرانسی

همه ما با کلمه کنفرانس آشنا هستیم و می‌دانیم که کنفرانس به چه دلیل برگزار می‌شود! در واقع کنفرانس یک نشست علمی است که برای ارائه دستاورد های علمی مختلف و ارائه انواع مختلف محصولات و خدمات خلاقانه و نوآورانه برگزار می‌شود. البته اسم کنفرانس در کنار عنوان دیگری نیز قرار میگیرد، مقالات کنفراسی!

در واقع مقالات کنفرانسی، مقالاتی هستند که برای ارائه دستاورد های علمی جدید به مخاطبان در کنفرانس ها ارائه می‌شوند. این نوع از مقالات میتوانند برای ارائه یک پژوهش علمی یا یک محصول یا خدمتی جدید نگارش بشوند! البته برای نگارش و نوشتن مقالات کنفرانسی، اصول یکسانی مطابق دبیرخانه کنفرانس کشور ارائه می‌شوند.

مقالات کنفرانسی باید با کیفیت بالایی نوشته بشوند تا بتوانند به خوبی پژوهش های مختلف و نتایج آن‌ها را ارائه بدهند. پس تا الان باید متوجه شده باشید که مقالات کنفرانسی به عنوان اصلی ترین بخش یک کنفرانس به حساب می‌آیند. از این رو تیم ارزیابی برای پذیرش مقالات کنفرانسی، شروطی را قرار می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به مقاله باید در قالب پوستر ارائه بشود، اطلاعات مقاله به صورت خلاصه در قالب یک دفترچه نوشته شده و در اختیار تیم ارزیابی قرار داده بشود و.... اشاره کرد.

از این رو بهتر است برای نگارش و تولید مقاله کنفرانسی خود، از یک فرد متخصص و با تجربه در این حوزه کمک بگیری تا بتوانید مقاله ای اصول و درست نگارش کنید! مجموعه پایان نامه کار با بهره گیری از یک تیم با تجربه و متخصص در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات را ارائه بدهد.

اعضای گروه کارشناسان ما

_

آشنایی با تیم پایان نامه کار

آقای محمدی فر

پژوهشگر

مدیر بخش پروپوزال

آقای دانشگر

محقق و نویسنده

مدیر بخش پایان نامه و تز

خانم فراهانی

مقاله نویس و پژوهشگر

مدیر بخش مقاله و ترجمه

4- انجام انواع مقالات پژوهشی

همچنین هرچقدر شما در دوران دانشجویی یا مقطع ارشد و دکتری خود، مقالات پژوهشی اصولی بنویسید، می‌توانید رزومه خود را برای پذیرش در مصاحبه های استخدامی مختلف تقویت کرده و همچنین می‌توانید راحت تر و سریع تر به مقاطع تحصیلی بالا تر راه پیدا کنید.

البته در هنگام جمع آوری اطلاعات، تحلیل داده ها و حتی نگارش مقاله پژوهشی باید اصولی را رعایت کنید تا بتوانید یک مقاله پژوهشی و علمی مورد تأیید ارزیابان تهیه کنید! از این رو بهتر است قبل از هر کاری از یک فرد با تجربه برای اینکار راهنمایی بگیرید. همچنین موسسه پایان نامه کار نیز با داشتن سال های تجربه در زمینه تولید انواع مقالات علمی و پژوهشی، می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید مقاله پژوهشی مورد نظر خود را به روشی اصولی بنویسید.

 بیش از 12 سال تجربه در امور پایان نامه و مقاله

ما در زمینه پایان نامه متخصصیم

12+سال تجربه
430+پایان نامه
389+مقاله
280+پروپوزال

دپارتمان های تخصصی در موسسه پایان نامه کار

دپارتمان فنی و مهندسی

انجام پایان نامه و پروپوزال و مقالات تمامی رشته های فنی و مهندسی

ورود به دپارتمان

دپارتمان علوم پایه

انجام پایان نامه و پروپوزال و مقالات تمامی رشته های علوم پایه

ورود به دپارتمان

دپارتمان علوم انسانی

انجام پایان نامه و پروپوزال و مقالات تمامی رشته های علوم انسانی

ورود به دپارتمان

دپارتمان علوم پزشکی

انجام پایان نامه و پروپوزال و مقالات تمامی رشته های علوم پزشکی

ورود به دپارتمان

دپارتمان مدیریت

انجام پایان نامه و پروپوزال و مقالات تمامی رشته ها و گرایش های مدیریت

ورود به دپارتمان

استخراج مقاله از انواع پایان نامه و رساله

همانطور که می‌دایند، جمع آوری داده ها و نوشتن پایان نامه کاری بسیار سخت است ولی زمانی که تبدیل به یک مقاله علمی چاپ شده در مجلات معتبر بشود، ارزش بسیاری به خود می‌گیرد. البته در این بین تعداد زیادی از دانشجویان به دلیل عدم آشنایی کافی در خصوص روش ها و اصول استخراج مقاله از پایان نامه، نمی‌توانند این کار را به روشی درست انجام بدهند!

در صورتی که نتوانید مقاله ای اصولی از پایان نامه خود استخراج کنید، مقاله شما از طرف مجلات معتبر مورد تأیید قرار نخواهد گرفت. ولی موسسه پایان نامه کار به همراه متخصصی با تجربه در این زمینه، می‌تواند به شما کمک کند تا از پایان نامه خود یک مقاله اصولی و درست استخراج کنید.

موسسه پایان نامه کار

در فضای اینترنت، سایت ها و موسسه های زیادی وجود دارند که می‌توانند در جمع آوری اطلاعات و نوشتن مقالات علمی و پژوهشی مختلف به شما کمک کنند. البته در این بین تعداد کمی از موسسه ها و مجموعه ها هستند که می‌تواند مقالات با کیفیت و اصولی برای شما نوشته و هزینه بسیار کم و مناسبی را از شما دریافت کنند.

مجموعه پایان نامه کار به عنوان یکی از مجموعه های نگارش مقالات علمی مختلف به حساب می‌آید که توانسته است در طی سال های فعالیت خود در زمینه تولید و نگارش مقالات علمی مختلف، می‌تواند در تولید مقالات با کیفیت و اصولی به شما کمک کند.

5/5 - (1 امتیاز)